3 Ocak 2016 Pazar

Glitterofbeauty Bitenler 1#

Merhaba,
İlk #bitenler yazım ile burdayım. Oldukça kısa ve öz olmasına özen göstereceğim.
Keyifli okumalar... :)


Bioderma Sebium Foaming Gel

Karma ve yağlı ciltlerin günlük kullanımına uygun ve cildin yağ salgısını düzenleyen bir jel. Ben eczacı tavsiyesiyle sabah akşam yarım pompa şeklinde kullandım ve cildimin yağ salgısını oldukça düzenledi,, fakat siyah noktalar için ideal ürün olduğunu söyleyemem.


Nivea Invisible Sprey Deodorant

Bu 250ml'lik büyük boyunu İngiltere seyahatimden almıştım, kaç şişe bitirdiğimin hesabı bile yok. Ürün vaatlerini kesinlikle yerine getiriyor. Siyah kıyafetlerde beyaz leke, beyaz kıyafetlerde sarı leke bırakmıyor. Yaz aylarında da ekstra kuruluk sağlıyor. Yalnız kısa bir süre önce dedikodulardan sonra alüminyumun insan sağlığına zararları ile ilgili bir yazı okuyunca artık satın almaya elim gitmiyor. 


Elidor Durulanmayan Saç Kremi-Mükemmel Düz


Hiçbir şekilde memnun kalmadığım, çöpe giden bir ürün. Kabarıklıkları bile hafif de olsa indirmiyor.


Diadermine Nemlendirici Krem


Diadermine Gündüz Nemlendiricisi matlık vaat eden bir kremdi, İkili paketinde indirimden almıştım. İlk kutu biteli çok oldu ve kavanozunu attım. T bölgesi yağlı cildimi, özellikle alnımı matlaştırmaya yardımcı olmak yerine ekstra parlattı.


Isana Saç Köpüğü

Rossmann'larda satılan Isana markasının renkli saçlar için saç köpüğü saçı sertleştirme derecesi olarak 4 derece gösterilse de saçı ne sertleştiriyor ne de yumuşacık yapıyor. Saçım köpükle şekil verilmiş gibi de olmadı. Kendisi çöpe gidenlerden...


Rimmel London Wake Me Up Fondöten

Bu ürün Maybelline Affinitone serisi föndötenlere benziyor. Kapatıcılığı fena değil, günlük kullanıma uygun. Yazın da cildimde kusma yapmadı. Severek bitirdim.



Rimmel Londan Wake Me Up Concealer

Severek bitirdiğim bir ürün daha. Göz çevresinde kurumaya yol açmadı. Pudra ile sabitlendiğinde minik çizgilere dolmadı, ama kapatıcılığı mükemmel değil, Az problemli göz altlarına sahip olanlar rahatlıkla kullanabilir.


Nivea Invisible Roll-On

Roll-on'ları daha severek kullanıyorum. Spray deodorant için ne yazdıysam aynısı geçerli. Sadece spreyleri camları kapalı bir ortamda kullandığımda (ne kadar az uygularsam uygulayayım) boğulacak gibi oluyorum ve roll-onlar havayı daha az kirletiyor.


Maybelline One by One Volume Express Mascara

Yine kim bilir kaçıncısını bitirdiğim rimel. Kısa zamana kadar benim için bir numaraydı, Verdiği uzunluk ve hacimden çok memnundum, fakat son zamanlarda içeriği mi değişti bilmiyorum ama alt kirpiklerimi sürdüğümde bir kaç saat sonra hafiften akıyor.


Dalan D'Olive Zeytinyağlı Yoğun Bakım Kremi

Arabamda bulunması için aldığım küçük boy ürünlerden. Her seferinde farklı bir ürün alarak değişik markaları da deneme fırsatım oluyordu. Bu krem bana çok çok yağlı geldi. Az bir miktar uygulasam bile cildim tarafından çok geç emildi. Bu durumda arabada kullanmak da zor olduğundan eve getirdim ve zorla bitirdim. Yalnız bir arkadaşımda büyük şişesinden denemiştim ve bu boy kadar yağlı değildi, ilginç bir şekilde.


Maybelline the Colossal Volume Express Mascara

Hiçbir şekilde sevmediğim bir ürün. İlk olarak kokusu çok rahatsız etti. Fırçasından memnun kalmadım. Nihayetinde bir rimel olduğu için bir şekilde bitti.


NYC Big Bold Mascara

Dev fırçasıyla küçücük gözlerime rimel uygulamayı ekstra zorlaştıran bir ürün oldu benim için. Yine rimel olduğu için zor da olsa bitirdim.


Avon Advance Techniques Moroccan Argan Oil

Büyük olasılıkla içinde %1 kadar falan argan yağı vardır. Saçıma hiçbir şekilde bakım yapmadı, ama onun sayesinde saçlarım güzel koktu ve tararken çok kolay açıldı. Not: Kokusu kalıcı değil,


Vaseline Cocoa Radiant

Vaseline ürünlerini genel olarak seviyorum. Çok da süper kakao kokusu olmayan bu vücut nemlendiricisi orta derecede nemlilik sağlıyor ve gün içinde bir kez yenilemek gerekiyor yaz aylarında. Cilde kısa süreli parlaklık veriyor.


Gliss Ultimate Repair Sıvı Saç Kremi

Yine hiç memnun kalmadığım bir ürün. Ne saçlarım kolay açıldı ne de güzel koktu, bakım yapması is mümkün olmadı.  Yarısını kuzenime vermiştim, o da memnun kalmadı.


Depitak Sir Ağda Bantları

Bir alışverişimde numune olarak verilen bu ürün klasik elleri birbirine sürtme hareketiyle (ne kadar uğraşırsam uğraşayım) ısınıp birbirinden bile ayrılmadı. Belki de tarihi geçmişti bilmiyorum, zorla ayırdığım bir kısmı da kolumda denedim ama çekince üzerinde bir tüy bile görmedim.



Ürünler epey birikince beklediğimden uzun bir yazı oldu. Biten kutuları, şişeleri atan eşimden kurtarabildiklerim bunlar oldu :(
Okuduğunuz için teşekkürler. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)))















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder