26 Aralık 2015 Cumartesi

Migros İndiriminden Neler Aldım?

Merhabalar,
Yeni yıla girmek üzereyken pek çok yerde indirimle karşılaşmak mümkün. Şimdilik bir güzellik/makyaj bloğu doğrultusunda ilerlediğim için kıyafetler dışındaki bu indirimi paylaşmanın doğru olduğunu düşünüyorum. Giriş olarak instagramdan bir kaç ürün fotoğrafı paylaştım bile.

Not: Bu arada Migros'da Real Techniques ürünleri için gitmiştim ama gittiğim bir 3M Migros'tu ve bu ürünler yoktu. Sanırım 5M Migros'larda var.




Bu indirimi çok stok amaçlı düşünmedim. Migros (indirim gibi indirim yapan firma) yılda birkaç kez %50 indirim yapıyor, o yüzden cüzdanlara fazla zarar vermeye gerek yok diye düşünüyorum. İndirimden faydalanırken önemli olan uzun vadede kullanım tarihi geçebilecek, az tüketilen ürünleri almamak da önemli. Sanırım daha sonra doğru alışveriş nasıl yapılır başlıklı bir yazı paylaşacağım. Neyse çok uzatmadan gelelim ürünlere. Neler tercih ettim ve kaça aldım?


3.37TL

Daha önce minik boylarını denemiştim ve Bioderma'dan daha başarılı olduğunu düşünüyorum.


4.97TL

Şuan kullandığım ve bereket misali olan Garnie'ın BB göz çevresi roll-on'u. Göz çevrenizde fazla morluk yoksa harika bir kapatıcı.



7.97TL

Garnier BB Krem (Karma ve Yağlı ciltler için) daha önce kullanmamıştım ama Garnier BB Kremlerin ününü duymayan yoktur. Bu fiyata şans vermemek mantıklı olmazdı :)



7.97TL

Daha önce birkaç paket testerını kullanıp bayılmıştım. Garnier BB Krem (normal ciltler için). Aslında karmadan yağlıya dönük bir cildim var ama dediğim gibi testerları çok başarılı bulmuştum.



Adet: 4.97TL

Bir önceki Migros indiriminden aldığım Garnier çift bazlı göz makyaj temizleyicisi bitmek üzere (ki kıyamayıp azar azar kullandım). Bu sefer 2 adet aldım. Lens kullanan biri olarak gözlerimi yakmayan nadir göz makyaj temizleyicilerinden biri.

Bu ürünler için toplam 34.22TL ödeyecektim ki Jet Kasa'da her bir ürüne 1 kuruş eklendi. Çok ilginç. 1 kuruş bu kadarcık üründe önemli değil ama sonuçta raftaki ve kasadaki fiyat uyuşmuyor. Personele belirttim ama pek umursamadı. 1 kuruşta çok önemli değil ama lütfen rafta gördüğünüz fiyatlarla fiş fiyatlarını her zaman karşılaştırmanızı tavsiye ederim. Sonuçta bu paralar için alın teri döküyoruz, biz ya da ailemiz. Bir kaç ürünün daha fiyatlarını aşağıdaki fotoğraflarda bulabilirsiniz.



9.45TL





9.25TL


9.62TL



7.42TL


Not: Son olarak Carrefoursa ve Kipa'da da bu tarz ürünlerde %50 indirim olduğunu belirtmek isterim.
İyi alışverişler.











5 yorum:

  1. Hepsini Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsini Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım indirime yarın kesin gitmem lazım :) güle güle kullan hepsini canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim cok tesekkur ederim. El kremlerinde nivea dusta vucut kremlerinde de indirim vardi ama herseyi paylasamadim tabii

      Sil