2 Haziran 2017 Cuma

#escisemlebaharetkinliği

Herkese merhaba,
Bugün @escisemblog Çisem'in düzenlediği etkinlikten bahsetmek istiyorum, ancak öncelikle, bilgisayarıma bulaşan Cryptolocker yüzünden etkinlik fotoğraflarım kilitlendiği için fotoğrafları bana ulaştıran @incetopuklublog Buket'e teşekkür ederim.
Malesef şifrelerin bir süre daha çözümü yok.
Gelelim etkinliğe...

Etkinliğimiz Antares AVM Big Oven'da gerçekleşti, yemeklerini sevdiğim bir yer. Bize pasta da ikram ettiler.


Meyveli pasta ile aram yoktur ama taptaze ve çok lezzetliydi.


Izgara tavuklu salatam harikaydı. Salata her yerde güzel olmaz, burada salata yemeği seviyorum. Doyurucu ve lezzetli.




Sponsor firmalarımız ve ürünleri

@yokociltbakimurunleri
Denemek için sabırsızlanıyorum. Açık ürünlerimin bitmesine az kaldı.


@splat_turkiye
Splat'in her ürünü harika.


@arzunagore2
8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne özel magnet.

@aspiredrinkturkiye
Sporda harika oluyor.


@clubveronique

@yaylabakliyat
Chia tohumu ve siyah mercimeğe bayıldım.

@berrakailesi
Hazır turşu pek sevmem ama Berrak beni gerçekten şaşırttı, çok lezzetli.

@dogadan_cay
Roobios Vanilyalı Büyülü Bohça çayı tam benlikmiş, üstelik çok şıklar.

Etkinliğe katılanlar ise,
@escisemblog (Çisem)
@ikizlerinmakyajı (Nihal)
@incetopuklublog (Buket)
@guzellikmeselesi (Hilal)
@ankaraetkinlik (Ayşegül)
@ebrulimakyajım (Ebru)
@nilaylifestyle (Nilay)
@biraltibirsıfır (Burçak) ve 
Ben :)

Yine çok keyifli, çok eğlenceli geçen bu günümüzde emeği ve daveti için Çisemciğim'e çok teşekkür ediyorum. Firmalara da tek tek teşekkür ederim.

Zamanınız için teşekkürler.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder