23 Kasım 2015 Pazartesi

NYX Lip Butter BLS11 Licorice

Merhaba,
Tumblr'dan blogspot.com'a geçiş yapmak için beğenmediğim bir ürünü seçmeye karar verdim. :)
Keyifli okumalar...






Ykm'nin yenilenen NYX standını görünce dayanamayıp annişkoma biraz naz yaptım. Bir süredir bu kadar koyu renkli ruj kullanmadığım için rengi görünce dayanamadım. Kendisi mürdüm görünümlü. Mağazada elimde swatchladım ve çok hoş görünüyordu. (Kozmetik ürünlerin testerlarını asla deneyemiyorum.) Açıkken nasıl göründüğüne de bir bakalım...







Büyük bir hevesle fotoğraflayıp instagrama attım. Akşam uyguladığım bir fotoğrafı da paylaştım. Butter (tereyağı) isminden de anlaşılacağı gibi doğal olmayan bir ışıkta oldukça yağlı göründü ve kendisinden pek hoşlanmadım. Daha sonra 5 gün ard arda gündüz uygulayıp kullanmaya çalıştım. Bu aralar mat rujları kullanmaya fazla alıştığım için bu parlak görüntü gözüme hoş gelmedi.




Vee... Benim için en hoş olmayan kısmı sabitlenmesi zor bir ruj olması. Capcanlı mat kırmızılar hariç pudra ile sabitleme yöntemini pek tercih etmiyorum. Koyu renk rujları uyuglamak fazladan dikkat gerektiriyor. Kesinlikle taşırılmaması, dağıtılmaması gereken bir ruj. Sabahları evden çıkarken o kadar vaktim de olmuyor. Bir de kendi rengini vermemesi hoşlanmamam için ekstra bir sebep oldu.




Yemek yerken de çoğu rujda olduğu gibi dudakların iç kısmından silinmeye başlıyor.  Böyle bir rujla hamburger, pizza yemeye cesaret edemem. Fakat yaza doğru bu markadan daha rahat kullanabileceğim açık bir rengi de deneme istiyorum. İlk yazımın olumsuz bir eleştiri olması ne kadar doğru bilemedim, fakat ben ne deneyimlediysem onu yazmayı tercih ederim. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.. 







1 yorum: